Praktiske informationer

Varighed pr. session:

1 session er af godt og vel 45 minutters varighed. Inden for dette tidsrum lægges nye tider. Efter nærmere aftale er der også mulighed for selv at booke tider via online bookingsystemet. Dette kan tidligst ske, efter at den første samtale har fundet sted. Mine tider ligger i tidsrummet kl. 10.15-17.00 (seneste tid ligger dermed kl. 16.15). Af og til er der mulighed for en tid kl. 17.15-18.00.

Beliggenhed, ventefaciliteter, toiletforhold:

Mit kontor ligger i forlængelse af Nørrebro Bycenter i den moderne kontorbygning tæt på Nørrebro station. Indgangsdøren ligger til venstre for tøjforretningen Vero Moda. Du skal op på 3. sal. Der forefindes elevator. Venteværelset ligger til højre for elevatoren, når du går ud af den. Døren ind til venteværelset står åben kl. 8.00-18.00. Du finder toiletter, hvis du går ind ad den dør, som befinder sig modsat døren ind til venteværelset (altså døren til venstre for elevatoren, når du går ud af den). Her skal du gå til venstre, så finder du toiletterne.

Der står en stol i venteværelset beregnet til mine gæster; der er lagt en ternet sort/hvid plaid henover den. Jeg kommer ud og henter dig i venteværelset, da døren ind til min gang er låst. Det henstilles til, at du kommer så tæt på den aftalte tid som muligt.

Parkering:

Der er 3 timers gratis parkering rundt omkring i de nærliggende gader men vær opmærksom på, at nogle gader har private p-områder. Det er gratis at parkere 2 timer ved Silvan, som ligger bagerst i Nørrebro Bycenter ved et lyskryds overfor det gamle mejeri Enigheden.

Afbud eller ønske om ændring af tid:

Dette skal ske via mail allersenest dagen før tid haves inden kl. 16.00. I modsat fald betales der, som var tiden benyttet. Det henstilles til, at forløbet prioriteres, og at der kun ændres tid eller aflyses, hvis der virkelig ér tale om sygdom eller ”force majeure” (for eksempel barns sygdom, voldsomt uvejr som medfører trafikale problemer og lignende).

Ved hyppige sygdomsrelaterede afbud vil forløbet efter nærmere aftale kunne blive sat på stand-by, indtil der igen optræder mulighed for, at forløbet kan genoptages uden hyppige akut-afbud. 

OBS: Afbud SKAL gives, hvis du føler dig syg, også selvom der ”kun” er tale om en forkølelse uden nys og hoste eller hvis du for nylig har været sammen med mennesker, som efterfølgende har pådraget sig Covid-19.

I forhold til situationen med Covid-19:

Såfremt tallene for smittetrykket ændrer sig i negativ retning, afholdes samtalerne enten telefonisk eller virtuelt. Hvis du grundet situationen med Covid-19 vil føle dig tryggere ved, at vores samtaler foregår virtuelt eller på telefon, er det helt i orden for mit vedkommende. Det vil i givet fald altid være sådan, at jeg ringer dig op til den aftalte tid, eller at vi mødes i mit virtuelle klinikrum på den aftalte tid. 

Betaling:

Vi afregner i slutningen af hver session. Du kan betale med mobile pay eller kontant (på det lige beløb). Obs: Der er ikke mulighed for at betale med dan-kort.

Informationsdokument:

Før din første session hos mig, sender jeg dig et informationsdokument, som indeholder praktiske informationer, herunder hvor du kan finde oplysninger om min privatlivspolitik, og hvor du kan indberette utilsigtede hændelser. Da det er vigtigt, at du vitterlig læser dette informationsdokument, vil du efterfølgende skulle sende mig en mail, hvori du bekræfter, at du har læst informationsdokumentet.

Privatlivspolitik jf. Persondataforordningen pr. 25. Maj 2018:

Udførlige oplysninger om min privatlivspolitik finder du på min hjemmesidewww.annemettemohr.dk.

Utilsigtede hændelser: 

Du har mulighed for at indrapportere en utilsigtet hændelse i min klinik via linket: https://stps.dk/da/laering/utilsigtede-haendelser/~/media/9284721F392C4A4FBE738BA50F013C4E.ashx